Cum ar fi dacă am avea timp?

(Articol scris  pe 20 iunie 2013)

Ma plâng mere1545976_10152233629923973_1961967828_nu că nu am timp. Dar stau şi mă gândesc ce aş face dacă totuși aş avea? Să stau pur şi simplu şi să zac? Exclus! De altfel, au grija cei trei iezi să mă ţină în priză. Făcusem acum un an o constatare: la maximum 5 minute venea unul din ei cu o cerință şi mş rupea din ale mele. Dar, dacă m-ar lăsa ei în pace, ce aş face?

Şi aici e tare nostim: mă regăsesc analizându-mi nevoile şi tot la bătrânul Maslow am ajuns! Păi, mai întâi să asigurăm supraviețuirea, aşa că treci, Adriano, în bucătărie şi fă mâncare! Apoi, pentru că în mâinile tale stă siguranța celor 5 suflete din casă, nu ar fi rău să faci curat! Şi pentru că-i iubești, fă-le şi ceva bun, un desert! Apoi du-i la un shopping, eventual la Palas. Şi, dacă îți mai rămâne timp şi pentru tine, ia cartea de pe noptieră şi citește ceva şi pentru sufletul tău!

Să mai zică cineva că Maslow nu e super-aplicativ!

@driana

Lasă un răspuns

