Sunt cât de poate de Leu!

lionessCu zodiace sau fără zodiace, pe stil vechi sau nou, în calendarul iulian sau în cel gregorian, sub bombănelile celor ultra-religioşi care spun că e o blasfemie să vorbeşti de astrologie creştin fiind – eu afirm sus şi tare: sunt cât se poate de Leu!  Acum, mai în glumă, mai în serios, le-aş aduce aminte celor mânaţi de motive religioase să conteste cu totul ştiinţa astrelor că, atunci când serbează Crăciunul, implicit aderă la adevărul scripturii. Ori, acolo sunt menţionaţi trei magi: Melchior, Baltazar și Gașpar – toţi fiind „cititori în stele”. Ei au fost călăuziţi de Duhul Sfânt să găsească momentul şi locul naşterii Mântuitorului. Deci, ceva-ceva trebuie să fie, că de n-ar fi, nu s-ar povesti!

Dar eu nu vreau să apăr astrologia, pentru că nu are nevoie de apărarea mea! Eu vreau doar să spun că sunt Leu şi mi-s tare mândră! Aş fi fost mândră oricum, orice zodie aş fi fost, pentru că toate sunt perfecte. Toţi suntem perfecţi! Dar am ales să fiu Leu!

Pesemne că mai era nevoie pe Pământ de un om orgolios şi mândru. Şi cum să fiu altfel când Soarele îmi străluceşte desupra? Dar oare nu străluceşte deasupra tuturor?

Poate că era nevoie de mai mult roşu şi auriu, de mai multă culoare! Iubesc culorile şi le-aş purta, uneori, pe toate odată! Şi ce ar fi rău dacă aş aduce curcubeul şi pe strada altora?

Poate că mai era nevoie de unul care să ia frâiele în mână, dar oare nu avem nevoie să ţâşnească câte unul în faţă, măcar să vedem dacă pe cărarea deschisă de el merită sau nu să mergem?

Poate că lumea avea nevoie de puţină generozitate! Leii au din belşug! Şi da, îmi place să dau! Cu patimă îmi place să dau! Înseamnă că unii au nevoie să şi primească!

Poate că umanitatea se defineşte prin creativitate, iar Leii sunt creativi. Poate că e nevoie de creativitatea Leilor, deci e nevoie de Lei!

Iubesc să fiu Leu şi aceasta este o altă caracteristică a zodiei mele. Dar cel mai mult, iubesc să fiu EU – cu mult mai multe calităţi şi defecte. Ele nu pot fi cuprinse într-o listă generală. Ele ne fac unici şi irepetabili şi, tocmai prin aceasta, unici în zodiac!

Iubesc să fiu Leu, dar nu orice Leu – ci Leoaica Adriana. Şi unde calcă o Leoaică, nu poate şterge urma o pisică!

@driana

Lasă un răspuns

