Compunerea Evei…

1454840_561976080547989_1509196580_nEva, în tema de vacanţă, a avut de scris nişte compuneri. Iată mai jos o compunere (pe o temă dată) care m-a înduioşat atât de mult, încât am decis să o public pe blog. Asta până când va avea propriul ei blog… Şi tare cred că va fi mai curând decât cred eu!

„FIŢI CA EI!

de Eva Manolică

În fiecare poveste sunt personaje pozitive şi negative. De asemenea, fiecare om duce-n spate propria-i poveste, în care este şi personaj pozitiv, dar şi personaj negativ. Suntem şi buni, şi răi, nu-i aşa?

Dar eu cunosc nişte oameni 100% buni: bunicii mei. Ei fac cele mai bune mâncăruri. Ei iubesc şi îngrijesc animalele, plantele şi toată natura. Ei ştiu toate obiceiurile, toate poveştile şi toate legendele. Dar, cel mai bun lucru pe care l-au făcut în viaţa lor e că ei mi-au dat părinţii. Da! Ei sunt părinţii părinţilor mei şi asta îi face cei mai buni oameni de pe pământ!

Dacă ar fi să aleg cu cine să semăn, aş lua câte puţin din fiecare: puţin de la Linuţa, puţin de la bunica Varvara, puţin de la Titicuţu şi puţin de la bunicul Mihai. Şi ceva trebuie să fi luat de la toţi, pentru că sunt a lor şi ei sunt ai mei!”

Acum… mă înţelegeţi când spun că sunt emoţionată?

@driana

Lasă un răspuns

