Fluturaşul care mi-a schimbat viaţa

20150320_110855Acum 12 ani priveam intens în ochi o mogâldeață ce avea să îmi schimbe viața: Mateea. O studiam curioasă, ca orice proaspătă mămică. Îi număram degețelele, îi verificam respirația, îi analizam trăsăturile… Era a mea! Avea (și încă mai are!) nările în formă de inimioară, niște degețele perfecte și o urechiușă ca de elf (dar numai pentru câteva zile!).  Îi povestesc și acum cât de delicată era până și în burtă, comparând-o cu un fluturaș. Ea este fluturașul meu! Ea este motivul pentru care ador fluturii!

12 este numărul anilor cu care m-a făcut mai fericită!

12 ani de privilegii – aşa le-aş numi pe toate clipele în care m-a îmbrăţişat cu aripioarele ei de fluturaş şi mi-a dăruit zâmbetul care topeşte şi gheţarii.

12 ani de lecţii de zbor – pentru că ea, fluturaşul meu, mi-a deschis un întreg Univers şi mi-a dat aripi.

12 ani de poveşti cu zâne, 12 ani de periat cosiţe blonde, 12 ani de căutat rochiţe roz, şi mov, şi albe, şi pure.

12 ani de dovezi de iubire – ba un pupic pe nas, ba un bileţel scris tremurat şi stângaci, ba poezii, ba desene, ba simplul „Te iubesc!”.

Ani de emoţii când recita ceva pe scenă, de aplauze înlăcrimate, de teme pentru acasă, de cules castane, de pus flori la presat, de vânat nori, de lansat avioane…

Tu eşti fluturaşul meu care mi-a schimbat viaţa, care mi-a arătat ce înseamnă duioşia, visarea şi harul în stare pură. Sunt recunoscătoare că ai ales să fii fetiţa mea, îţi iau mânuţa gingaşă, ţi-o sărut cu inima şi te las să mă duci acolo, departe, dincolo de curcubeu! Lasă-mă să-ţi fiu alături mulţi-mulţi ani!

Minunea mea, Mateea, împlinește azi 12 ani! La mulți ani, comoară dragă!

@driana

2 gânduri despre &8222;Fluturaşul care mi-a schimbat viaţa&8221;

Lasă un răspuns

