Când faci o boroboaţă, e musai să fie mare cât tine! Nu-i aşa?!

IT-simple-mistakesAzi am făcut o boroboaţă mare cât mine şi… mi-s destul de multă! Nu ştiu cum de s-a întâmplat, dar deja e past tense! Nu a fost decât o boacănă din alea care îţi fac pielea de găină, părul măciucă, inima cât un purice şi ţi-o opresc pentru un timp ce îţi pare o eternitate… Un fleac! M-a ciuruit!

Acum stau şi mă întreb pe mine ceva ce fac de obicei la sfârşitul unei zile: care-i lecţia din spatele ei? Ce anume a vrut Universul să învăţ din ea? Pentru că nimic nu este întâmplător şi nimic nu vine fără o lecţie extrem de utilă!

Deodată mi se luminează mintea a răspuns! Trebuie să învăţ că iertarea începe cu mine şi că nu pot vorbi de compasiune faţă de ceilalţi, dacă îmi biciuiesc propriul suflet cu vini şi pricini!

Oare nu m-am auto-flagelat cu neiertare? Oare nu mi-am lipit pe suflet etichete ce chiar nu mă reprezintă? Oare am fost blândă cu mine, m-am privit cu respect şi înţelegere, mi-am spus un cuvânt bun de încurajare aşa cum fac, de obicei, cu ceilalţi? De ce am două jumătăţi de măsură? Păi ori am compasiune, ori nu am! Nu spune nicăieri sensul şi direcţia acestui cuvânt. Deci şi către mine trebuie manifestată.

Azi am învăţat că propriile mele boroboaţe sunt lecţii prin care trebuie să învăţ smerenia, compasiunea mea faţă de mine şi iertarea pentru faptele mele. În fond, nu sunt decât un om şi a greşi e omenesc. Doar nu am venit în existenţa asta ca într-o vacanţă! Sunt la şcoală, iar lecţiile sunt propriile mele fapte. Şi nu fac doar fapte bune… din nefericire… Mai trântesc şi câte o boacănă … cât mine de mare! Offf! E ca şi cum ai cădea într-o groapă din care doar singur te poţi scoate, dar numai după ce îţi descoperi resurse pe care nu ţi le cunoşteai, resurse vitale pentru supravieţuire.

Deci, dragă boroboaţă! Tare aş fi vrut să nu te fac, dar, dacă tot te-am adus în viaţa mea, îţi mulţumesc pentru lecţia pe care mi-ai servit-o! Promit să o învăţ, că tare nu aş vrea să te mai văd! Niciodată!

@driana

Lasă un răspuns

